توییتر به‌زودی تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع می‌کند

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ چندی پیش گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کرد و حالا با گذشت مدتی کوتاه، توییتر نیز اقدامات نظارتی را برای آماده‌سازی ممنوعیتهای متعدد آگهی‌های رمزنگاری شده آغاز کرده است و به نظر می‌‌رسد کسانیکه به دنبال تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده و محصولات مرتبط با آن هستند، به‌زودی نتوانند از این پلت‌فرم اجتماعی استفاده کنند.

بر اساس گزارشهای منتشر شده، ممنوعیت تبلیغات برای ارائه سکه‌های اولیه (ICOs)، فروش اجناس رمزنگاری شده و کیف پول‌ ارز دیجیتال طی یک هفته آینده و در سراسر جهان رونق خواهد یافت.

اگر این موضوع درست باشد، این حرکت تقریبا مشابه تصمیمی است که گوگل در خصوص ارزهای رمزنگاری شده گرفته است و طی آن تبلیغات مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده را در تبلیغات خود در این هفته ممنوع کرد، همچنین فیس‌بوک که در ماه ژانویه همین کار را در بخشی از اقدامات سرکوب‌کننده محصولات و خدمات مالی که اغلب با شیوه‌های تبلیغاتی گمراه‌کننده یا فریبنده همراه است، انجام داد.

به دنبال افزایش قیمتها و کلاهبرداریها و همچنین ارتباطات نگران‌کننده با فعالیتهای جنایی، مقامات سراسر جهان در حال پیاده‌سازی محدودیتهایی برای ارزهای دیجیتال هستند.

در همین باره، کره جنوبی و چین هر دو پیشنهاد سکه‌های اولیه را به‌طور کامل ممنوع کرده‌اند.

نکته دیگر آنکه گوگل و فیس‌بوک در حال حاضر حدود سه چهارم کل تبلیغات اینترنتی ایالات متحده را کنترل می‌کنند؛ سهم این آگهی‌ها در توییتر بسیار جزئی است اما با هر شرکت بزرگ که در بازار کار می‌کند، دنیای رمزنگاری کمی کوچکتر جلوه می‌کند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *